Založ si blog

I’m alive

Pocta Helloweenu

 

Keď cítiš sa stratený a sám

a zajtrajšok postráda význam,

pozri hore, nebo je ten cieľ,

svit rána bude Tvoj podiel,

nájdeš v sebe dosť síl biť sa oň,

priateľ môj, tak vykrič to von,

že žiješ. Ty žiješ!

Ďalej viac nesmieš strácať čas,

už si kráľ, hľa, korunu máš!

Pozri sa mi teraz do očí,

veci mnohé musíš dokončiť,

pomôže Ti ruka priateľa,

s ním vyspievaš cestou do cieľa:

Už žijem! Ja žijem…

Osamelosť prvočísel

26.04.2024

Pozri sa na môj život a pochopíš, aké možnosti mala Kráľovná od Boha. Tuším, čo Ťa zaujíma. Pre mňa sú to len hnidy. Zákerná špina, ktorú by som bez problémov rozpučila medzi nechtami dvoch prstov, keby sa nezaštítili celou hordou eštébáckeho hnoja. Ja som samozrejme predpokladala, že ma pripravili o každý detail mojej identity. Ale aj keď opomeniem všetky [...]

Dankino dieťa

05.08.2023

Nachádzam sa v akejsi čakárni. Vyzerá to tu ako na letisku, kde sú jednotlivé čakacie miestnosti oddelené sklenými stenami. Miestnosť v ktorej čakám – neviem na čo – je veľká a prázdna. Prichádza Danka. Poznám ju len zbežne, odborne sme sa stretli okrajovo a nikdy som sa hlbšie nezaujímala, čomu sa vlastne venuje. Ale máme spoločných známych. V komunite má [...]

Nole, potrebuješ radu.

18.07.2023

Videl si olympijský štadión v Berlíne, postavený pri príležitosti Hier v roku 1936? Impozantné dielo, postavené so zvláštnou starostlivosťou pre tento dejinný okamih. Nebolo športovca, ktorý by nechcel byť jeho súčasťou. Americký atlét Jesse Owens bol jedným z nich. Potrebuješ radu, pretože, hoci si zostal stáť, ešte stále si na ceste. Tu sú moje dve rady: [...]

Vuong Dinh Hue

Komunista dobrovoľne odstúpil z postu šéfa parlamentu. Hue „porušil stanovy strany“

26.04.2024 15:02

Vuong Dinh Hue je ďalším popredným vietnamským činiteľom, ktorý prišiel o funkciu v rámci prebiehajúcej protikorupčnej kampane.

čaputová

Čaputová sa na záver úradovania v Košiciach stretla s Schusterom

26.04.2024 14:08

Súčasťou jej piatkového programu bola aj diskusia so študentmi žurnalistiky a politológie Filozofickej fakulty Univerzity P. J. Šafárika o význame slobodných médií pre demokraciu.

Fico, Kmec

Peniaze z plánu obnovy môžu byť podľa Fica štartom veľkých modernizačných programov

26.04.2024 13:54

Premiér Robert Fico to uviedol po pracovnom stretnutí s podpredsedom vlády SR pre Plán obnovy a odolnosti a využívania eurofondov Petrom Kmecom.

SR Bratislava RTVS protestný pochod BAX

PS organizuje ďalší protest, vláda podľa hnutia valcuje Slovensko po vzore autokratov

26.04.2024 13:30

Hlavnou témou protestu je boj proti ovládnutiu RTVS.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 10
Celková čítanosť: 14992x
Priemerná čítanosť článkov: 1499x

Autor blogu

Kategórie