Založ si blog

Archív: apríl, 2024

Osamelosť prvočísiel

Pozri sa na môj život a pochopíš, aké možnosti mala Kráľovná od Boha. Tuším, čo Ťa zaujíma. Pre mňa sú to len hnidy. Zákerná špina, ktorú by som bez problémov rozpučila medzi nechtami dvoch prstov, keby sa nezaštítili celou hordou eštébáckeho hnoja. Ja som samozrejme predpokladala, že ma pripravili o každý detail mojej identity. Ale aj keď opomeniem všetky […]

Pokračovanie článku
ONLINE: Západ musí tlačiť na Putina, aby ukončil vojnu. Obsadenie Kyjeva povedie k vojne s Ruskom, povedal taliansky minister

ONLINE: Západ musí tlačiť na Putina, aby ukončil vojnu. Obsadenie Kyjeva povedie k vojne s Ruskom, povedal taliansky minister

06.05.2024 06:45

Ak bude mať Rusko počas celého roku 2024 v bojoch na Ukrajine celoplošnú iniciatívu, môže mu to priniesť viaceré výhody, upozorňuje ISW.

Záhadná abdikácia starostu v Telgárte: Náhle odišiel a zanechal po sebe len list

Záhadná abdikácia starostu v Telgárte: Náhle odišiel a zanechal po sebe len list

06.05.2024 06:00

Mal toho „plné zuby“? Kontajnerové mestečko v Telgárte, kde od novembra žije viac ako stovka osadníkov, má stále problémy. Práve to by mal byť dôvod, prečo starosta odstúpil.

Rusko plánuje sabotáže v Európe. Moskva nemá zábrany, varujú tajné služby

Rusko plánuje sabotáže v Európe. Moskva nemá zábrany, varujú tajné služby

05.05.2024 17:06

Keir Giles z inštitútu Chatham House tvrdí, že vďaka nim sa môže Rusko naučiť, ak chce skutočne Európu paralyzovať. Ide podľa neho o nácvik.

Slovenská firma zaradená na sankčný zoznam USA predávala softvér do Ruska, jej majiteľ je zapojený do miliónovej kauzy so zmenkou v Moskve

Slovenská firma zaradená na sankčný zoznam USA predávala softvér do Ruska, jej majiteľ je zapojený do miliónovej kauzy so zmenkou v Moskve

05.05.2024 16:00

Podľa zistení Pravdy je majiteľom eseročky cudzinec, ktorý býva v Londýne a spoluvlastní schránkovú firmu, ktorá sa objavila aj v databáze Pandora Papers.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 10
Celková čítanosť: 15407x
Priemerná čítanosť článkov: 1541x

Autor blogu

Kategórie