Založ si blog

Osamelosť prvočísiel

Pozri sa na môj život a pochopíš, aké možnosti mala Kráľovná od Boha.

Tuším, čo Ťa zaujíma.

 

Pre mňa sú to len hnidy. Zákerná špina, ktorú by som bez problémov rozpučila medzi nechtami dvoch prstov, keby sa nezaštítili celou hordou eštébáckeho hnoja.

Ja som samozrejme predpokladala, že ma pripravili o každý detail mojej identity. Ale aj keď opomeniem všetky nízke pohnútky, ktoré ich k tomu viedli, striasa ma od hnusu z toho, že ma ostaršili o takmer pol roka. Lebo vieš, čo to znamená: ten degeš ju potreboval – ako to slušne povedať – bezodkladne napustiť…

Ponechávam na Tvoju predstavivosť.

Proste spodina.

 

Po tom všetkom, pokojne si ponechám tú osamelosť prvočísiel. Dokonca ju povýšim na šťastný život, ak z neho definitívne zmiznú.

Dankino dieťa

05.08.2023

Nachádzam sa v akejsi čakárni. Vyzerá to tu ako na letisku, kde sú jednotlivé čakacie miestnosti oddelené sklenými stenami. Miestnosť v ktorej čakám – neviem na čo – je veľká a prázdna. Prichádza Danka. Poznám ju len zbežne, odborne sme sa stretli okrajovo a nikdy som sa hlbšie nezaujímala, čomu sa vlastne venuje. Ale máme spoločných známych. V komunite má [...]

Nole, potrebuješ radu.

18.07.2023

Videl si olympijský štadión v Berlíne, postavený pri príležitosti Hier v roku 1936? Impozantné dielo, postavené so zvláštnou starostlivosťou pre tento dejinný okamih. Nebolo športovca, ktorý by nechcel byť jeho súčasťou. Americký atlét Jesse Owens bol jedným z nich. Potrebuješ radu, pretože, hoci si zostal stáť, ešte stále si na ceste. Tu sú moje dve rady: [...]

Naposledy

01.01.2020

Viem, chrám v Nebi je už zatvorený, čo včera nie, dnes sa sotva zmení a predsa dľa prianí požehnaných, kým hviezdy zadržia v sieti rany a Slnko má Mesiac v teplej dlani, ešte poslednýkrát zasvieť na nich a pozviechaj týchto pozbieraných.

Izrael / Hamas /

Hamas súhlasil s návrhom Egypta a Kataru na prímerie v Pásme Gazy

06.05.2024 19:11

Katar a Egypt už niekoľko mesiacov pôsobia ako sprostredkovatelia mierových rokovaní.

Russia Orthodox Easter Putin

Putin po piaty raz. Slovenský diplomat bude pri jeho "pomazaní"

06.05.2024 17:29

Štafáž na inaugurácii Putina bude popri domácej "verchušky" robiť aj časť diplomatického zboru. Zastúpené bude aj Slovensko, ktoré na rozdiel od viacerých západných spojencov pozvanie neodmietlo.

Nemocnica Poprad

Vyskočil? Polícia preveruje úmrtie muža v areáli popradskej nemocnice

06.05.2024 16:56

Vyšetrovateľ začal trestné stíhanie vo veci trestného činu usmrtenia.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 10
Celková čítanosť: 15408x
Priemerná čítanosť článkov: 1541x

Autor blogu

Kategórie