Založ si blog

P ako Pieseň

Tebe budem spievať inú pieseň,
tú, ktorú som začula z detskej izby
v opustenom byte,
odkiaľ som práve vypudila zlodejov a žobráčky,
ktorí si bez zábran nárokovali cudzie,
sama neviem ako, veď boli silnejší
proti mne bosej a rozospatej,
keď si odišiel do práce
presvedčený, že dvere si zabezpečil,
lenže žiadny kľúč zo zväzku nebol ten správny,
z magnetofónu, ktorý sa nedal vypnúť,
pri Tvojom vojenskom lôžku na zemi,
čo rozptýlila moju úzkosť.

Osamelosť prvočísiel

26.04.2024

Pozri sa na môj život a pochopíš, aké možnosti mala Kráľovná od Boha. Tuším, čo Ťa zaujíma. Pre mňa sú to len hnidy. Zákerná špina, ktorú by som bez problémov rozpučila medzi nechtami dvoch prstov, keby sa nezaštítili celou hordou eštébáckeho hnoja. Ja som samozrejme predpokladala, že ma pripravili o každý detail mojej identity. Ale aj keď opomeniem všetky [...]

Dankino dieťa

05.08.2023

Nachádzam sa v akejsi čakárni. Vyzerá to tu ako na letisku, kde sú jednotlivé čakacie miestnosti oddelené sklenými stenami. Miestnosť v ktorej čakám – neviem na čo – je veľká a prázdna. Prichádza Danka. Poznám ju len zbežne, odborne sme sa stretli okrajovo a nikdy som sa hlbšie nezaujímala, čomu sa vlastne venuje. Ale máme spoločných známych. V komunite má [...]

Nole, potrebuješ radu.

18.07.2023

Videl si olympijský štadión v Berlíne, postavený pri príležitosti Hier v roku 1936? Impozantné dielo, postavené so zvláštnou starostlivosťou pre tento dejinný okamih. Nebolo športovca, ktorý by nechcel byť jeho súčasťou. Americký atlét Jesse Owens bol jedným z nich. Potrebuješ radu, pretože, hoci si zostal stáť, ešte stále si na ceste. Tu sú moje dve rady: [...]

elektronický monitoring osob, náramky,

Elektronický náramok malo od roku 2016 na sebe 2097 osôb

27.04.2024 17:19

Ministerstvo spravodlivosti SR od januára 2016 odsledovalo 2097 osôb s elektronickým náramkom.

Roman Michelko

Koalícia sa nezhodne na Harabinovi ani na šéfovi NR SR. SNS má svoje požiadavky, hovorí Michelko

27.04.2024 14:50

Čo sa týka RTVS, vo vzduchu aktuálne lieta osem až desať mien ľudí, ktorí by chceli novej STVR šéfovať.

Euro / Eurá / Bankovka / Peniaze /

Števulová: Koalícia chce zastrašiť mimovládky. Michelko: Chceme zvýšiť transparentnosť ich financovania

27.04.2024 14:07

Strana Progresívne Slovensko považuje návrh novely zákona o mimovládnych organizáciách predložený SNS za protizákonný a protiústavný.

Dmitrij Peskov

Peskov: Neexistujú žiadne predpoklady pre mierové rokovania Ruska a Ukrajiny

27.04.2024 13:29

Špeciálna vojenská operácia, ako Rusko označuje vojnu na Ukrajine, bude pokračovať, pre mierové rokovania nie sú podľa Moskvy žiadne predpoklady.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 10
Celková čítanosť: 15235x
Priemerná čítanosť článkov: 1524x

Autor blogu

Kategórie