Založ si blog

Zajtra

Zajtra ma prebudí na úsvite,
vyženie z izby nočné chmáry,
odhalí všetko tmou ukryté,
obnaží bytiu vlastné tvary.

 

Zajtrajšok mi vyznačí cestu,
vymetie z nej zbytočné strachy,
po krôčku k cieľovému miestu
dovedú dosiaľ márne snahy.

 

Zajtrajšok umlčí zlé reči,
zozbiera roztratené kosti.
Včerajšok mi skutky dosvedčí
a Zajtra si ma omilostí.

 

Zajtrajšok mi prepáči chyby,
Zajtrajšok ma očistí z viny.
Zajtra ma nedáš na kríž pribiť.
Od zajtra budeš ku mne iný.

 

 

Priateľ je tu stále pre Teba.
Priateľ nezabúda, nemení postoj a zasiahne v pravý čas.

Dankino dieťa

05.08.2023

Nachádzam sa v akejsi čakárni. Vyzerá to tu ako na letisku, kde sú jednotlivé čakacie miestnosti oddelené sklenými stenami. Miestnosť v ktorej čakám – neviem na čo – je veľká a prázdna. Prichádza Danka. Poznám ju len zbežne, odborne sme sa stretli okrajovo a nikdy som sa hlbšie nezaujímala, čomu sa vlastne venuje. Ale máme spoločných známych. V komunite má [...]

Nole, potrebuješ radu.

18.07.2023

Videl si olympijský štadión v Berlíne, postavený pri príležitosti Hier v roku 1936? Impozantné dielo, postavené so zvláštnou starostlivosťou pre tento dejinný okamih. Nebolo športovca, ktorý by nechcel byť jeho súčasťou. Americký atlét Jesse Owens bol jedným z nich. Potrebuješ radu, pretože, hoci si zostal stáť, ešte stále si na ceste. Tu sú moje dve rady: [...]

Naposledy

01.01.2020

Viem, chrám v Nebi je už zatvorený, čo včera nie, dnes sa sotva zmení a predsa dľa prianí požehnaných, kým hviezdy zadržia v sieti rany a Slnko má Mesiac v teplej dlani, ešte poslednýkrát zasvieť na nich a pozviechaj týchto pozbieraných.

Trump

Porota, ktorá rozhodne o Trumpovi v historickom procese, je už kompletná

18.04.2024 23:26

Porota sa vyberala zo stoviek potenciálnych členov na základe série otázok, ktoré majú zaručiť, že sa budú rozhodovať nestranne.

farmári, poľsko, traktory

Poľskí poľnohospodári nepúšťajú kamióny cez hraničné priechody s Ukrajinou

18.04.2024 21:37

Naďalej tak protestujú proti prílevu lacného obilia z Ukrajiny.

keňa, vojaci

V Keni zahynulo pri páde vojenského vrtuľníka desať ľudí, vrátane veliteľa armády

18.04.2024 20:56

Vrtuľník havaroval krátko po štarte a potom začal horieť.

turecko, zemetrasenie, tokat

Stred Turecka zasiahlo zemetrasenie. Poškodilo niekoľko budov

18.04.2024 20:03

Zatiaľ nie sú správy o úmrtiach alebo vážne zranených.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 9
Celková čítanosť: 14613x
Priemerná čítanosť článkov: 1624x

Autor blogu

Kategórie